Αυστραλία: Περιορίζουν την χρήση ουσιών και τσιγάρων όχι όμως και το αλκοόλ οι νέοι

Οι νέοι στην Αυστραλία αρχίζουν σιγά-σιγά και εγκαταλείπουν τις επιβλαβείς ουσίες όπως τσιγάρα, μαριχουάνα και άλλες ναρκωτικές ουσίες, όπως έκσταση και αμφεταμίνες που πριν λίγα χρόνια ακόμα ήταν “δημοφιλείς”.

Σύμφωνα με τους ειδικούς σημαντικό ρόλο έχει παίξει η διαφημιστική εκστρατεία που επικεντρώνεται στα προβλήματα υγείας που δημιουργούν οι ναρκωτικές ουσίες στους νέους.

Η έρευνα που έγινε με επίκεντρο τους νέους ηλικίας από 15 έως 20 χρονών δείχνει, ότι παρά το γεγονός ότι οι νέοι εγκαταλείπουν τις ναρκωτικές ουσίες, δεν γίνεται το ίδιο και με την κατανάλωση αλκοόλ που συνεχίζει να αυξάνεται.

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η χρήση μαριχουάνας μειώθηκε κατά 6 % τον τελευταίο χρόνο, ενώ η χρήση των απαγορευμένων ναρκωτικών ουσιών μειώθηκε κατά 7%  το ίδιο χρονικό διάστημα. Κατά 2%  μειώθηκε και το κάπνισμα.

Την αντίθετη εικόνα παρουσιάζει η κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των νέων. Ένα ποσοστό 10%  από τους ερωτηθέντες, ηλικίας μεταξύ 12 και 17 ετών, είπαν ότι πίνουν πάνω από 7 ποτήρια όταν βγαίνουν έξω να διασκεδάσουν.

ΠΗΓΗ: (ΑΠΕ-ΜΠΕ του ανταποκριτή μας Σ. Χατζημανώλη)

Μάϊος 20, 2008. Uncategorized. Δεν υπάρχουν σχόλια.

Ο καφές κατά του καρκίνου του μαστού - κίνδυνος το αλκοόλ

Δύο με τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού στις γυναίκες, ενώ η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου, σύμφωνα με νέες μελέτες.

Παραθέτοντας τα αποτελέσματα μελετών δύο σουηδικών πανεπιστημίων, του Lund και του Malmo, το Σουηδικό Ερευνητικό Κέντρο ανακοίνωσε ότι ο καφές μπορεί να καθυστερήσει την απελευθέρωση των καρκινογόνων μεταβολικών προϊόντων από τις θηλυκές ορμόνες.

Επιπλέον, η καφεϊνη που περιέχει ο καφές έχει αποδειχτεί ότι εμποδίζει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων.

Το Ερευνητικό Κέντρο, ωστόσο, επισήμανε ότι τα αποτελέσματα των ερευνών δεν είναι αρκετά για να προχωρήσει κάποιος σε διατροφικές συμβουλές.

Στις μελέτες συμμετείχαν περισσότερες από 450 πάσχουσες από καρκίνο του μαστού. Οι ερευνητές μελέτησαν τη συχνότητα με την οποία οι γυναίκες αυτές έπιναν καφέ και διαπίστωσαν ότι η θετική επίδραση του καφέ είχε άμεση συνάρτηση με τη μετάλλαξη ενός συγκεκριμένου γονιδίου.

Ασθενείς με το μεταλλαγμένο γονίδιο, που έπιναν τακτικά καφέ, διέτρεχαν κατά 30% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο του μαστού σε σχέση με γυναίκες που έπιναν καφέ, αλλά είχαν διαφορετική μετάλλαξη του συγκεκριμένου γονιδίου.

Σύμφωνα με τη μελέτη, ακόμη και στη δεύτερη κατηγορία γυναικών, η συχνή κατανάλωση καφέ ήταν ευεργετική: ο καρκίνος τους εμφανίστηκε πιο αργά σε σχέση με εκείνες που έπιναν καφέ σπάνια ή ποτέ.

Στο μεταξύ, αμερικανική μελέτη για τον καρκίνο του μαστού διαπιστώνει ότι όσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνει μια γυναίκα, τόσο πιο πολύ κινδυνεύει να νοσήσει από το συγκεκριμένο τύπο καρκίνου. Και μάλιστα δεν παίζει ρόλο το είδος του ποτού.

Σύμφωνα με μελέτη της Kaiser Permanente, μιας οργάνωσης για την υγεία, με έδρα το Οκλαντ της Καλιφόρνιας, η γερμανική ιατρική επιθεώρηση Aerzte Zeitung ανέφερε ότι το ποσοστό εμφάνισης καρκίνου του μαστού σε γυναίκες που κατανάλωναν ένα με δύο ποτά ημερησίως ήταν κατά 10% υψηλότερο συγκριτικά με εκείνες που έπιναν λιγότερο από ένα ποτό την ημέρα. Σε εκείνες που έπιναν πάνω από τρία ποτά την ημέρα, το ποσοστό ήταν 30% υψηλότερο.

Η Kaiser Permanente μελέτησε τις συνήθειες- σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση οινοπνευματωδών- περίπου 70.000 γυναικών σε μια περίοδο οκτώ ετών. Από αυτές, 2.829 εμφάνισαν καρκίνο του μαστού.

Πηγή: (ΑΠΕ-ΜΠΕ-Γερμ.Πρακτ.)

Μάϊος 20, 2008. Uncategorized. Δεν υπάρχουν σχόλια.